Svar på frågor

2012-04-18 / 21:04:15 / Allt möjligt / 0 kommentarer
Maja  om VÄRLDENS BÄSTA PAPPA:
Hej!!!!!!!!!
Jag har några frågor som jag hoppas att du kan svara på.

Hur många gånger i veckan tränar du?
Vad tränar på vinter, sommarn, hösten och våren?
Tycker du det är kul att träna?
Sminkar du dig?
Bästa kill kompis?
Vad har du för märke på din dator?
Sko storlek?
T-shirt storlek?
 


Svar; Jag tränar fotboll med ett tjejlag 01-00 på måndagar och torsdagar,
och med ett annat tjejlag 00-98 onsdagar och söndagar sen så tränar jag hockey/fys på tisdagar och fredagar.

På vintern tränar jag hockey, brukar inte träna så mycket på sommarn men ska börja träna rätt så mycket nu till sommar då men annars så är det fotboll på sommarn,
på hösten och våren tränar jag hockey och fotboll.

Ja det är typ det roligaste som finns kanske inte är så roligt att vara ute och springa själv men det är roligt att träna lag sporter som hockey, fotboll, fys och innebandy mm.

NEJ, har inte gjort det på två år.

Noah och Liam.

Har två datorer och på den enna har jag dell och på den andra har jag hp.

37-38 det är olika

På den största t-shirten har jag 5xl och på den minsta har jag medium men brukar mest använda t-shirt i storlek large eller medium.

Hoppas att du fick svar på dina frågor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0