Tjaaaaaaaaaaaaaaa

2012-04-13 / 20:59:10 / Allt möjligt / 0 kommentarer
Hejj
Förlåt för att jag inte bloggat något idag men har inte orkat . Vad jag har gjort idag:
Vakna halv 11 käka frukost kvart över 11, Chilla o titta på tv, duscha, satte upp studsmattan och hoppa på den, hämta kameran och fota, hämtade stativet och tog massa ego bilder, gick in, logga in på fb och chatta med en kompis och fick veta en jätte/konstig cool grej, cykla till Liam, hämta Elvis på dagis, lekte med Elvis, käka, cykla hem och byte om till tränings kläder, cykla till sporthallen som var låst så cykla till Liam och dom, satt där i 15 min, cykla tbx och börja träna, cykla hem, duscha, ringde pappa, satte på datorn och logga in på fb
Och nu bloggar jag.
Ja det är min dag vad har ni gjort idag?
Nää nu orkar jag inte skriva mer men bloggar nog mer sen.
Arkiv bild
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0