Det lilla jag köpte idag

2012-02-23 / 17:04:50 / Allt möjligt / 1 kommentarer
Först åkte jag ju till sjukuset för att kolla näsan.
Jag har ju svårt att andas och då skulle dom kolla näsan.
Först kollade hon bara i min näsa sen stoppade dom upp en slang som det satt en kamera på för att kolla.
Och med den slangen kollade dom ner i halsen och så. Fy fan vad äckligt det var azå.
Men det var inget fel elr vad man nu ska säga. hihi
Och sen så gick vi och handla lite och sen käka vi lunch på någon kina resturange.
Nee nu orkar jag inte skriva mer så nu får ni se det jag köpte.


                                                             två doedorander
 Två skosnören
   tre strumpor
   Byxor


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!!

Har suttit och kollat runnt lite på din blogg och du tar jätte fina foton. Önskar jag var lika bra som du på att ta kort.

Men när jag ser porträtt bilder på dig så ser du lite utt som en tjej i ansiktet men du har kläder som en kill.

När jag såg dom där deodoranterna du hade köp så var den en tjej deo och en kill deo och då undrar jag är du en tjej elr är du en kille?



Ha en bra helg!!! :D

2012-02-24 @ 14:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0