svar på kommentar

2012-02-24 / 15:07:34 / Allt möjligt / 0 kommentarer
Anonym om Det lilla jag köpte idag:
Hej!!!
Har suttit och kollat runnt lite på din blogg och du tar jätte fina foton. Önskar jag var lika bra som du på att ta kort.
Men när jag ser porträtt bilder på dig så ser du lite ut som en tjej i ansiktet men du har kläder som en kill.
När jag såg dom där deodoranterna du hade köp så var den en tjej deo och en kill deo och då undrar jag är du en tjej elr är du en kille?
Ha en bra helg!!!


Svar: Du är inte den första som frågar om jag är en tjej elr kille. hihi
Jag kan fatta att många tror att jag är en kille för jag har ju kill kläder och så.
Men jag är tjej fast jag klär mig typ som en kille. Jag har inte hela tiden varit så här killig
det började jag med typ för ett halv  året, när jag var typ 9 och 10 var jag jätte tjejig och typ sminka mig jätte mycket och så.
Hoppas du fick svar på din fråga och många andra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0