Öland och Karlskrona

2012-07-16 / 17:39:48 / Sommaren 2012 / 0 kommentarer
HEEEJJJ!!
Nu ligger jag på hotel rummet i Karlshamn och väntar på att mamma och pappa ska komma tbx så ska vi bada sen.

Vi har varit på öland och bott på campingen Böda Sand. Vi varit och tittat på en fyr där kommer inte ihåg vad den hette och så var vi i Borgholm och Soliden där Kungen har en stuga.
Igår åkte vi till Kalmar för att kolla på när Kalmar if och Elfsborg spelade match, jag heja(r) på Elfsborg. Och sen när matchen var slut åkte vi till Karlshamn. Idag så har vi gått på stan och bara kollt fast vi var inne i typ 4 butiker för att det spö renga så man kunde inte vara ute. Efter det så åkte vi till Karlsborg och åkte en båt runt typ stan så man såg många hamnar och så. Och imorgon åker vi till Skåne och där vet jag inte vad vi ska göra elr pappa och mamma har berättat vad vi ska göra men jag kommer inte ihåg det. Haha.
 
Idag så köpte jag iaf ett par målvakts handskar och ett par solglasögon (se bilden.)
Nu ska jag logga in på fb och se om det har hänt något typ.
Syynss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0