10 saker du kanske inte visst om mig

2012-06-04 / 21:11:34 / Allt möjligt / 1 kommentarer

1. Jag älskar skor.

2. Om jag inte kan somna så försöker jag gråta för du brukar jag oftast somna.

3. Jag spelar inte hockey i ett killag, killarna spelar i ett tjejlag. Haha

4. Jag är helt pank.

5. Jag sover med bamse kudde och FC Barcelona täcke.

6. Jag spelar fotboll med ett 98-99 lag och ett 00-01 lag.

7. Jag ska till Vassnäs imorgon.

8. Jag har 3 datorer.

9. Jag förhandsgranskar alla mina inlägg typ 20 gånger innan jag publicerar dom.

10. Jag har en xperia x8.

Random bilder på mig


Kommentarer
Postat av: Catrine

sv: Kul att du vill vara med! Du har tills på onsdag den 15 att fota en bild med temat FEELINGS, lycka till! Kom ihåg att länka ditt inlägg med bidraget till mig! :)

2012-06-04 @ 21:36:54
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0