Kom inte på någon bra rubrik nu

2012-06-26 / 15:19:58 / Allt möjligt / 2 kommentarer

Heej

Det käns somatt det var länge sen jag gjorde ett text inlägg så nu gör Jag ett Idag på förmiddagen gjorde jag inget speciellt sen åkte jag, mamma och pappa och åt på en ny resturang här där jag bor. Min kompis saga det är hennes pappa som är kock där och nu sommarjobbar hon där.

Dom hade jätte bra mat, vi åt raggmunk. Gott. :D                                                                                

Om några timmar ska jag iväg och spela match mot Strömsund. Kul!

Imorgon ska jag till stan med mamma och pappa fast pappa ska vara på någon mässa och sälja hjärtstartare så jag ska nog hjälpa pappa lite också med att bära grejor  elr något. Så det kommer nt bli någon bra uppdatering imorgovikande blir något inlägg på kvällen sn bara.

På torsdag ska jag Nog också till stan kanske med en kompis elr så ska jag hjälpa pappa att sälja hjärtstartare.

På fredag, lördag och söndag bet jag nt vad jag ska göra.

 

Ni har väl sätt  dom här sidorna på facebook "The typical svensken" "The typical fjortis" "The typical p12" " The typical Zlatan" "The Typical Swedish School " och "The typical invandraren" Ja det finns ju flera sånna sidor men dett här är dom jag tycker är bäst och roligast.

Nu ska jag klippa gräset. blog u later!

 


Kommentarer
Postat av: Michaila - I can do anything with the right shoes!

Haha så sant också!!

2012-06-26 @ 16:29:25
URL: http://michaila.blogg.se
Postat av: Moa♥

hhaha! Den där med ''Varit tillsammans i 2 timmar...'' så bra!

2012-06-28 @ 15:08:58
URL: http://woa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0