Allt mellan himmel och jord

2012-05-12 / 21:13:58 / Allt möjligt / 1 kommentarer

Förlåt för att jag inte bloggat något i dag men har inte hunit.
På förmiddagen var jag i Åre med mamma. (visara var jag köpte imorgon)
Sen klockan två cykla jag och träffa Alva & Karro.
Så vi har varit på byn för det var någon fiske tävling så då köpte vi hamburgare
sen har vi hoppat studsmatta och pratat om allt mellan himmel & jord,
jag menar precis allt nästan skolan, kompisar, killar, skitsnack, godis ja och mycket mer.
Men åkte hem typ klockan 20 över 8.
Imorgon har jag match i Frösön så kommer inte blogga något imorgon tror jag.
Nu ska jag nog gå och fota det jag köpte idag tror jag.
Syns :))
Arkiv bild
image description


Kommentarer
Postat av: Emma

fina ni är :)

sv: taaack!

2012-05-14 @ 21:07:22
URL: http://daydream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0