Karolin

2012-05-21 / 21:26:30 / Allt möjligt / 0 kommentarer

Tjooooo tjaaaaaa!!!!!!!!!!!
Idag så efter skolan skulle jag och Karro åka skateboard men det blev mer som om vi fota.
Vi åkte lite hemma hos Karro men så så hämta mamma mitt ny objektiv så då
börja vi fota ennu mer.
Sen var det fotbolls träning så hade tänkt träna på Cuba med dom som är 98or men det blev att
jag träna på Röjsmon med 00orna. (Om ni undrar så spelar jag i båda lagen.)
Sen stack jag hem och dusch sen åkte jag till Alva och Karro och då åkte vi först till coop sen till
Röjsmon för att titta på när några spela match och sen åkte vi hem.
Hade tänkt ladda över bilderna jag tog idag men det är något jäkla fel så kan inte så ni få se bilderna imorgon.
Ska snart gå och lägga mig för är super trött.
Oredigerad bild från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0