Säg alldrig för mycket till den du litar på, för den du litar på litar också på någon annan.

2012-05-25 / 17:11:23 / Dikter ♥ / 0 kommentarer

 

du svek och bedrog och du tog och tog,

du sket i min smärta som i det mesta,

du ljög och ljög som en golande gök,

du kunde stå för vad du gjort så istället byte du kort,

du ville inte att folk skulle tro att du var boven så du gjorde värsta showen och jag fick tjuv rollen,

du sa jämt att du var san och att du aldrig kunde säga en dålig grej om mej,

men nu är det du som snackar massa goja och får mig att se ut som en fjolla,

du snackar skit om mig bakom min rygg och säger att jag inte är snygg,

du ljuger ihop saker om mig och säger att jag inte är snäll utan förtjänar en smäll,

jag har aldrig sagt ett ont ord om dig sen du sket i att vara min vän,

du är en svikare och bedragare så du borde bli pizza bagare!

du har inte din plats kvar i mitt hjärta och nu förstår jag varför jag var din enda
vän!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0