Svaren från frågestunden

2012-05-24 / 21:34:12 / Allt möjligt / 0 kommentarer

Vrf börja du blogga?
Jag vet inte tror jag börja blogga för att jag ville vissa mina bilder.
Hur länge har du fotat?
Jag har ju alltid fotat och tyckt det har varit kul. Jag börja fota sariöst i höstast när jag fick min
systemkamera när jag fyllde år.
Vad har du för kamera?
Nikon D3100
Vad har du för objektiv?
Kit objektivet 18-55mm och Sigma 70-300 4-5.6
Vem är du kär i?
En kille
 har du hånglat med en kille?
Ja
 choklad eller lakrits.
Gillar på både choklad och lakrits men om jag ska välja så väljer jag lakrits.
 är du kär?
Ja
 har du nån gång fisit på en lektion?
Nej
 har du något smink? (vad isf)
Japp jag har jätte mycket smink.
Ögonskuggor, mascaror, rouge, puder, läppstift, läppglans och eyeliner (stav..)
och sen har jag säker något mer som jag inte vet om.
 kan du lägga ut en bild där du har typ ögonskugga och maskara? 
Ja självklart kan jag göra det.
Här är en bild, oredigerad.

gillar du ost?
Japp
 axe, elr parfym?
Axe
 heter din kamera?
Nikon D3100
Bästa film ?
Vet inte det finns så många, hihi :)
Musik smak ?
Vet inte, gillar nästan all musik.
Pinsamaste minne ?
Men gud vad svår fråga. Det här kanske inte är så jätte pinsamt men kommer inte på något annat.
Jag var hemma hos Karolin och hoppa studsmatta och så var Alva elr Maggi med (kommer inte ihåg)
och så hoppa vi och typ gjorde rygg och volter och så tappa jag byxorna och precis då så körde typ
3 bilar förbi och jag tror jag hade hello kitty trosor på mig då.
Bästa vänner ?
Vet inte har bara nära vänner inga bästa.
Roligaste minne ?
Resan till Vietnam, Thailand, Kambodja och kina 2010 och
sommarlovet 2011 med Alva och Karolin, så himla kul sommar.
Redigerings program ?
Picasa 3 och ibland använder jag ett online pogram som heter picmonkey.
Vilken kamera använder du ?
Nikon D3100 och mobil kameran. hihi
Favorit position på fotboll ?
Back och målvakt.
Vad tkr du om min blogg www.oliviasphotolife.blogg.se ?
Din blogg är jätte bra och du är en väldigt duktig fotograf.
Favoritfotograf?
Vet faktiskt inte, finns så många bra.
Favoritfärg?
Svart, grön, blå och lila
Bästa låt? :)
Finns så många bra låtar.
Vilka bloggar/blogg läser du? :)
Jag följer jätte många bloggar på bloglovin.
Men följer många kända och okända fotobloggar och sen mina kompisars bloggar.
är du kär i någon just nu?
Ja
har du några idoler/idol?
Nej tror inte det.
Favorit hobby? :)
Hockey, fotografering, fotboll och va med kompisar.
Gillar du att blogga?
Ja det gör jag.
När kom du på att börja blogga?
Det var för typ ett årsen tror jag
Har du någonsin tittat på min blogg?
Japp har gjort det några gånger.
Har du varit utomlands någon gång?
Japp
Har du varit i över 10 länder?
Japp
Isåfall vilka länder?
Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Italien, Spanien, Frankrike, Belgien, Israel,
Tunisien, Turkiet, Egypten, Thailand, Vietnam, Kambodja, Kina
Vart skulle du vilja bo? inte sverige.
USA kanske
Dröm resa?
USA, England och Japan
Favorit sport?
Hockey.
Vart bor du?
I mitt hus. (vill inte säga vart)
Hur många syskon har du?
En brorsa
Märke på din dator?
Dell, hp och apple 
sko storlek?
37-38
Har du något av detta iphone, ipod, ipad elr macbook?
Ipad
Är du nöjd med ditt utseende?
Nej, det är väl ingen
Sminkar du dig?
nej
Har du haft långt hår?
Ja det har jag.
Hur ofta tränar du?
2 gånger fotboll, 2 gånger hockey och sen blir det någon match också.
Så nästan varje dag.
vad tränar du?
Hockey och fotboll
favorit sport?
Hockey och fotboll.

Tack för alla frågor och hoppas att ni fick svar på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0