Tjaaaaaa¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!¡!

2012-04-05 / 23:51:55 / Allt möjligt / 0 kommentarer

Tjooooo¡
Har varit på middag hos Putte & susanne och har därför
Inte kunnat blogga något. Som ni kanske inte vet så har jag påsklov nu och då kommer det bli lite mindre bloggning för farmor,farfar och några kompisar kommer upp hit och då kan jag inte blogga lika mycket.

Jag måste bara tacka Karro för att hon fixade lite med bloggen så nu måste alla ni gå in på Karros blogg http://karolinsfoto.webblogg.se
Jag ska nog byta ut bilderna i headern imorgon tror jag elr vad tycker ni?
Näe nu ska jag nog sova för farmor kommer imorgon.
God natt allihopa ;)
Trött cheyy på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0