10 saker du kanske inte visste om mig

2012-08-10 / 22:04:46 / Allt möjligt / 0 kommentarer
1. Jag håller på med en ny header nu.
2. Jag har köpt ett par nya skor idag. (bild kommer sen)
3. Jag längtar tills hockeyn börjar, men den börjar snart så.
4. Det är 49 dagar tills jag fyller år. 28 september.
5. Jag hade två Marsvin när jag var 6-7 år.
6. Jag tycker Harry är snyggast i One Direction.
7. Jag kommer flyga på julafton i år och kommer vara borta lite längre än jullovet. :)
8. Jag ska till Tanzania och Kenya då.
9. Jag är sämst på att stava så brukar kolla på google hur endel saker stavas. haha
10. Jag har 3 affischer på mitt rum, 1 på Eric Saade och 2 på Justin Bieber.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0