• Stockholm • Halmstad • Öland • och så vidare

2012-07-03 / 21:37:44 / Sommaren 2012 / 2 kommentarer
Rubriken säger några ställen jag ska till i sommar elr inom en månad.
På torsdag åker jag till Upsala med mamma, pappa och Sara för min brorsa, Liam, Zigge, Elvis och Kalle är redan där för Kalle, Zigge och Liam är på något fotbolls läger. Och då på fredag åker vi till Stockholm och så kommer vi gå på Gröna Lund och så kommer vi väl göra något mer också
Sen så efter vi varit i Sthlm så ska bara min familj kanske till Öland och så ska vill Göta kanal och sen tror jag vi ska till mormor, farmor, morfar, farfar och så träffa våran nya kusin.
Sen den 29/7 ska jag till Halmstad och gå på hockey läger. Längtar kommer bli 7kt kul.
Och då kanske ni undrar vrf jag har valt att gå på hockey läger där när jag bor i Järpen. Och svaret är för att där är det i en vecka och det är bara för tjejer.
Så kommer vara borta i typ 1 månad men jag kommer kanske kunna blogga någon gång om jag kan och så men jag har gjort tidsinställda inlägg nästan varje dag elr kanske varanan dag.
Nu har jag väl inget mer att skriva. SYNS!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Edith

SV: Jo jag mår bra typ, vad gör du just nu då? ^^

2012-07-03 @ 22:54:24
URL: http://lillcutemee.blogg.se
Postat av: Edith

SV: Vad kul! Bor i stockholm jag :D

2012-07-04 @ 11:54:08
URL: http://lillcutemee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0