Svar på kommentarer

2012-06-01 / 23:11:07 / Allt möjligt / 1 kommentarer
Anonym om I mina ögon är du den ända jag ser, i mina drömmar är du den ända jag drömmer om.:
Du skelar med ögon rätt så mycket.
Kan du lägga ut några bilder på dina ögon när du skelar?
   
  Linda om Look like a girl, act like a lady. Think like a man, work like a boss.:

Varför skelar du med ögonen på nästan alla bilder?
Älskar din blogg du är en jätte duktig fotograf ♥♥


Svar:
Ja ni har märkt att jag skelar med ögonen.
För typ en månad sen så börja mina kompisar säga att jag skelade med ögonen men då sa jag bra nej
jag kan inte det.
Och nu den senaste veckan så har jag märkt att på nästan alla mina bilder på mig själv så skelar jag med ögonen
men det är inte så mycket.
Ja men självklart kan jag visa några bilder men jag hittade inte så jätte bra bilder men dom här får duga.
Tack så jätte mycket att du gillar min blogg.
Bilderna har jätte dålig kvalite men men.
Det syns knappt att jag skelar på dom här bilderna menmen

 

     
   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt

2012-06-03 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0