Svarar på några frågor

2012-09-11 / 20:55:22 / Allt möjligt / 0 kommentarer
1. Jag har sett The notebook, Never say never 2 gånger, Jag saknar dig, I taket lyser stjärnorna,                    Charlie St. Cloud, Sex and the city 2, LOL,  Beastly, Halva PS i love you, halva serien av New girl och sen två filmer till som jag inte kommer ihåg vad dom heter.
2 På min dator har jag denna bild men bara för tillfälligt för jag ska byta snart
Och denna har jag på min mobil
3. Jag brukar vara med kompisar eller så är jag hemma och typ sitter vid datan, och sånt man brukar göra hemma.
4.Jag vet inte riktigt men kanske 10 stycken på 2 år. Men just nu har jag denna blogg och så har jag en privat blogg som jag har som dagbok, men den får ingen veta vad den heter.
 
Sen hade jag fått två frågor från någon anonym persorn som undrade.
Har du gjort något riktigt fotojobb någon gång?
Vad brukar du lyssna på för musik?
 
1. Det beror på vad du menar. Men jag har fotat några bilder som pappa har använt till sitt företag och sen så har jag redigerat bilder som pappa har använt till sitt företag också.
2. Jag lyssnar Bara på Justin Bieber och One Direction.
 
Hoppas ni har fått svar på era frågor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0